Piechota

Rodzaje

  1. Sposób chodzenia. Można chodzić na piechotę lub na nogach. Szybka piechota to zapierdalacz. Uciekać na piechotę - spierdalać.
  2. Jacek Piechota (znalezione gdzieś na googlach), taki jeden polityk, a polityk jak to z politykami bywa, chce Cię oskubać. Rada: Wal jajcem w polityka.
  3. Piechota, naiwne gostki co im nie dano konia/czołgu, szybko się meczą i spowalniają pochód wojska. Piechota to podstawowe mięso armatnie wykorzystywane na wojnie. Celem piechoty jest odwrócenie uwagi wroga od drogiego sprzetu wojskowego, za którego produkcję płacą podatnicy.

Definicja

Piechur jest stosunkowo słabym celem. Można go rozjechać czołgiem, potraktować z granata, miny, rakietą, ewentualnie karabinem lub nożem. Po przegranej walcę, piechociarz, jezeli nie zdąży uciec, zwyczajowo musi zostac poddany torturom. W dawnych wiekach piechociarz był przypalany, rozciągany, później zaczęto stosować silne środki odurzające. Na przestrzeni wieków wymyślono wiele środków urozmaicających piechocie niewolę. Znane są próby wykorzystania piechociarza jako cewki (służy do generacji pola elektromagnetycznego).

Podział

Drużyna - 10 żołnierzy + sierżant = 11
Pikiet - 5 drużyn + porucznik = 56
Kompania - 2 pikiety + kapitan = 113
Batalion - 6 kompanii + pułkownik = 679
Regiment - parę batalionów + generał major
Brygada - wiele batalionów i chorągwi + generał

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License